Spørsmål og svar

Bestilling og leveranse

Kan jeg kansellere min ordre?

Hvis du vil kansellere ordren din, vennligst kontakt kundeservice så rask som mulig. Hvis vi ikke har begynt å plukke ordren på lageret vårt, kan du kansellere den. Tilbakebetaling skjer innen 1-3 arbeidsdager etter at ordren din er kansellert. Tilbakebetaling vil skje med samme betalingsmåte som du valgte ved bestillingen.

Kan jeg endre ordren min (endre/legge til/fjerne en vare)

Det er mulig å endre en ordre hvis vi ikke har begynt å plukke ordren på lageret vårt. Ta gjerne kontakt med kundeservice så rask som mulig.

Hva gjør jeg hvis jeg ikke har fått en ordrebekreftelse?

Ved hver ordre som har gått gjennom i systemet, vil du motta en ordrebekreftelse på e-posten du har lagt inn ved bestilling. Hvis du ikke har mottatt ordrebekreftelse kan det være flere grunner til det:

  • Du har angitt feil e-postadresse (f.eks. stavefeil) ved bestilling
  • Ordrebrekftelse har havnet i søppelpostmappen

Hvis du ikke finner den, ta gjerne kontakt med kundeservice med info om navn og produkter som er bestilt.

Hvor lang er leveringstiden?

Ordren din blir sendt innen 2 virkedager og vi prøver å levere varene dine innen 3-6 arbeidsdager fra ordren din er pakket. Leveringstiden er avhengig av hvor i landet du bor og hvilket leveringsalternativ du velger ved bestilling.

Du får en e-post med sporingsinformasjon så snart ordren din er sendt.

Hvordan får jeg gratis frakt?

Vi tilbyr gratis frakt på alle ordre over 1 200 NOK. Kassen oppdateres automatisk når beløpet er over 1 200 NOK.

Retur og reklamasjon

Hvordan retunerer jeg en vare?

Hvis du ønsker å returnere bestillingen din, vennligst ta kontakt med kundeservice.

Retten til å returnere produktene dine, utover den lovbestemte angreretten, gjelder ikke intime produkter som er forseglet på grunn av helsevern eller hygieniske årsaker eller inneholder en spesiell emballasje og forsegling som er brutt. Kontakt derfor alltid kundeservice for å få returen din godkjent.

Hvis returen din blir godkjent vil Kundeservice sende over returetiketten som du trenger for å sende tilbake varen. Kundeservice trenger ordrenummer og årsaken til returen. Når du har mottat returetiketten, forsegl pakken nøye og fest returetiketten. Legg pakken i en egnet forsendelseseske og sørg for å levere den til posten. Hvis du har spørsmål om returprosessen, vennligst kontakt vårt kundeserviceteam for hjelp. Vi håper du er helt fornøyd med kjøpet ditt, men hvis du ikke er det, er vi her for å hjelpe deg!

Hvor lang tid har jeg til å returnere en vare?

Du har 14 dager på deg å returnere kjøpet etter du har mottatt bestillingen.

Hvordan fungerer angrerett?

Ved kjøp av varer på ecopleasure.no forholder vi oss til angreretten i forbrukerkjøpsloven, som gir deg rett til å heve kjøpet innen 14 dager uten å oppgi noen grunn.

Hvordan bytter jeg en vare?

Vi tilbyr ikke bytte av varer direkte på nettsiden vår. Vi anbefaler deg derfor å ta kontakt med kundeservice for å få returnert varen du vil bytte, og legge inn en ny bestilling på varen du ønsker istedenfor. Vær oppmerksom på at eventuelle rabatter eller tilbud som gjaldt ved ditt opprinnelige kjøp ikke vil gjelde for den nye bestillingen.

Hva koster det å returnere en vare?

Selve returen av varen er kostnadsfritt, merk at fraktkostnader ikke blir refundert.